bardakonblog rowerowy

Kona Hoss DeLux (Freccia) 2072 km

Mysiorowa Dziura Odkryta!

Środa, 10 czerwca 2009 | dodano: 10.06.2009Kategoria Z Foto, Z Zembrzyc
Trzecia próba odkrycia jaskini Mysiorowej Dziury zakończona sukcesem!
Dojazd Zembrzyce- Zarębki skawieckie (dołem)- droga dżipów- droga z jeziorkami-Dąbrówka- I zielonym szlakiem rowerowym do końca. Dziś rano była nad Zembrzycami nawałnica więc wszystkie wyboje były pełne wody. Bardziej to przypominało jakieś Dżungla Trophy niż jazdę na rowerze, ale ten wyjazd się zapamięta. [Już niedługo będzie tam droga więc trzeba to szybko powtórzyć:)]
Rower:Meridka Dane wycieczki: 24.73 km (17.00 km teren), czas: 03:00 h, avg:8.24 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(3)

K o m e n t a r z e
Ja wszedłem może 2m pod powierzchnię nie tracąc światła z oczu, dobry jesteś;) Daj zdjęcia.
bardakon
- 06:36 środa, 1 września 2010 | linkuj
Dotarłem też do informacji że głębokość wynosi 11m co jest absolutnie sprzeczne z tym co tam widziałem. z mojego odczucia wynika że jest to dużo więcej niż 11m ok 20m a co do długości która jest podana 280m to nie wiem. Liczę że jest ona dłuższa. Frantic - 21:35 wtorek, 31 sierpnia 2010 | linkuj
Fakt to miejsce jest znaleźć dość trudno. Ja z kumplami kierowałem się GPS i mapą jednak znalezienie tej jaskini nie było łatwe mimo że znam tamtejsze tereny. W środku nie jest przyjaźnie trzeba naprawdę uważać i cały czas leżeć. Wydaje mi się ze zagłębiliśmy się dużo dalej niż 80m na pewno ponad 120 bo tyle mieliśmy linki później znaczyliśmy drogę świetlikami z fosforu jednak z powodu szwankowania latarek musieliśmy się wycofać. Wrócił bym tam chętnie aby penetrować to dalej jednak to co można znaleźć po tym miejscu nie jest zachęcające. Znalazłem informację że kilka osób straciło tam życie przy próbie wyjścia innymi kominami których w sumie jest tam cała masa. Zanim tam wrócę muszę to dobrze przemyśleć. Frantic - 21:31 wtorek, 31 sierpnia 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczet