bardakonblog rowerowy

Żurawnica(724mnpm)-Łamana Skała(929mnpm)- Leskowiec(922mnpm)

Sobota, 12 maja 2007 | dodano: 12.05.2007Kategoria Z Zembrzyc, Z Foto
Żurawnica(724mnpm)-Łamana Skała(929mnpm)- Leskowiec(922mnpm) BESKID MAŁY

Pierwszy dłuższy wypad w SPD. Wynik całkiem niezły- tylko 5 razy leżałem na boku, ale teren bardzo wymagający i nikt nie zaprzeczy. Z Zembrzyc do Żurawnicy było nie źle, standardowe podejście torem, potem zeszliśmy z rowerów dopiero na szczycie. Kto był na Żurawnicy wie że w stronę Krzeszowa trudno jest zejść a co dopiero zjechać.
Ogólnie było dużo prowadzenia do połączenia się szlaków zielonego z czerwonym. Pojechaliśmy w lewo na Łamaną Skałę tam odpoczynek i powrót do skrzyżowania. Na jednym ze zdjęć widać pień z dziurkami od korb- dużo osób tam musi jeździć;) Powalone drzewa też z tego odcinka.
Droga na Leskowiec przyjemna i przejezdna cała. Tradycyjny odpoczynek na Laskowcu... Potem drugi w schronisku. Chcieliśmy kupić naleśniki ale cena 8zł sprawiła że zostawiłem im tylko 2,5zł za herbatę (i tak za wysoka cena!) Wtedy zaczęło padać. Póki jechaliśmy lasem było dobrze. max 45km/h.
Po 15-20 minutach zjazdu wjechaliśmy na drogę w Śleszowicach.. rozlało się na dobre. Chcieliśmy przeczekać w przystanku PKS ale nie zanosiło się na szybki koniec. ostatnie kilka kilometrów przejechaliśmy w ulewnym deszczu i po kałużach po 16 minutach gdy dojechaliśmy do domu wyszło słońce. A mówiłem poczekać:)

Rower: Dane wycieczki: 40.55 km (30.00 km teren), czas: 03:35 h, avg:11.32 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwowa