bardakonblog rowerowy

Kona Hoss DeLux (Freccia) 2072 km

Dzisiaj założyłem ostatecznie

Piątek, 20 lipca 2007 | dodano: 20.07.2007
Dzisiaj założyłem ostatecznie bagażnik i sakwy. Wkrótce jedziemy do Świnoujścia a potem na wschód wzdłuż wybrzeża.
Sakwy podobno super nieprzemakalne Corsso. Bagażnik Accent i trochę żałuję że nie kupiłem bagażnika do kompletu bo są małe problemy z montażem. Albo ociera o tylne koło jedna sakwa, albo kopię w nie nogami (jak przesunę do przodu) Niestety nie mogę dać pośrodku bo przeszkadza mi klapka z bagażnika więc chyba trzeba będzie ją odpiłować;)
Dziś pojeździłem po drogach ubitych żeby zobaczyć jak się będą sprawowały sakwy. Trzymają się dobrze.
Już czuję że jak wrócę z wyprawy to z przyjemnością będę jeździł nawet po podwórku bez tego balastu, ale na razie zamieniam się w trekkingowego turystę.

Bike oponki Kenda Khan + Sakwy Corsso

Rower: Dane wycieczki: 5.00 km (3.00 km teren), czas: 00:15 h, avg:20.00 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(7)

K o m e n t a r z e
Ja już marzę o Włochach do Sycylii :P
- 09:26 środa, 25 lipca 2007 | linkuj
Wieczorem można się od wybrzeża troszkę oddalić, zresztą są fragmenty np. na wybrzeżu środkowym gdzie można znaleźć zaciszne miejsca. Co do bezpieczeństwa to masz rację. Jak się wciągniesz to polecam Bornholm lub Gotlandię.
- 21:34 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj
To będzie pierwszy taki wypad wiec żeby sie nie zrazić na początek nie chcę na dziko. Chcemy mieć chociaż prysznic wieczorem. Poza tym na wybrzeżu może być trochę niebezpiecznie chyba że u gospodarzy. Na dziko może się zdarzy jeżeli zdecydujemy się na powrót też rowerami choć to mała szansa;)
- 10:10 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj
Taka jazda wg. mnie to kwintesencja rowerowej turystyki, zwłaszcza jak masz namiot i śpisz na dziko. Kilka lat temu przejechałem wzdłuż wybrzeża ze znajomymi i spaliśmy przeważnie u ludzi w ogródkach albo na dziko. Na pewno ci się spodoba, to wciąga. Daj znać jak będziesz w pobliżu Gdańska to może się spotkamy.
- 09:00 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj
No raczej nie zaoszczędziłem za dużo, bo kosztował 75zł najwyższy- model Accent obciążenie do 25kg. Będzie źle, a spodoba mi się taka jazda to trzeba będzie wymienić żeby lepiej dopasować do sakw.
- 00:13 wtorek, 24 lipca 2007 | linkuj
Kup porządny bagażnik (może być Crosso), póki masz czas, na wyprawie możesz gorzko żałować zaoszczędzonych złotówek!
- 10:25 poniedziałek, 23 lipca 2007 | linkuj
ładnie się prezentują.
mefistofeles
- 00:58 sobota, 21 lipca 2007 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienat