bardakonblog rowerowy

Kona Hoss DeLux (Freccia) 2072 km

Futbol Amerykański

Niedziela, 29 maja 2011 | dodano: 03.06.2011Kategoria Z Zembrzyc
Pojechaliśmy z Bartkiem i Bożeną do suchej zobaczyć mecz Futbolu Amerykańskiego. Ponieważ zasad nic a nic nie rozumieliśmy, nie zdarzyło się też żeby któryś z zawodników złapał piłkę a cały mecz wydawał się tylko rozpoczynaniem gry ciągle to z innego miejsca boiska pojechaliśmy dalej. Brak nastawienia psychicznego Bartka dawał się mocno we znaki bo jęczał bez przerwy. Minęliśmy Stryszawę i dłużej posiedzieliśmy nad Krzeszowem. Niestety po wyjeździe z miasteczka... złapałem gumę. Dętki nie miałem, więc musiałem zawezwać samochód a B i B pojechali dalej.
Jeszcze przed meczem bartek zaliczył pierwsze wyrżnięcie się z powodu SPD, podobno potem poprawił ten wynik jeszcze dwa razy. No ale nie da się nauczyć jazdy w blokach jeżeli się człowiek nie wywali, rajt? Rower:Meridka Dane wycieczki: 18.25 km (0.00 km teren), czas: 01:25 h, avg:12.88 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(1)

K o m e n t a r z e
rajt ;) szlify muszą być :P
svengips
- 18:55 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina