bardakonblog rowerowy

Kona Hoss DeLux (Freccia) 2072 km

Prawie objazd maratonu

Czwartek, 11 sierpnia 2011 | dodano: 11.08.2011Kategoria GPS, Kraków Rekreacja
Próbowałem dzisiaj objechać Maraton Krakowski trasę Mega. Wyszedłem z pracy o 15:00 (godzinę wcześniej), ale wyjechałem z domu i tak dopiero o 16.
Przy okazji testowałem trasę na Garminie (prowadził mnie na mapie) i nawet zdało egzamin, jednak niezbędne jest żeby był na kierownicy. 3 razy nie zerknąłem na rękę i ścieżka odjechała w bok.
Trasa jeszcze nie przygotowana. W jednym miejscu prowadzi inaczej niż track GPSu, a zjazd na Kochanów jest całkowicie zryty. Nie dość, że jedzie się rynną to woda wypłukała w niej kolejną, wąską na 30 cm i na tyle samo głęboką. Zjazd jest prawie niemożliwy. W tym miejscu za pierwszym razem się zgubiłem, a przy okazji znalazłem super zjazd, niestety dojeżdża się nią do nikąd i trzeba wracać przez krzaki. Tak zrobiłem i trafiłem na prawidłowy zjazd (czyli tą rynnę).
Powrót przez Burów i Balice na Bronowice.
Średnia kadencja 68
Rower:Meridka Dane wycieczki: 59.86 km (20.00 km teren), czas: 02:55 h, avg:20.52 km/h, przewyższenia: 400 m, prędkość maks: 69.64 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciaob