bardakonblog rowerowy

Kona Hoss DeLux (Freccia) 2072 km

Po górach po śniegu

Środa, 26 marca 2008 | dodano: 26.03.2008Kategoria Z Foto, GPS, Z Zembrzyc
Po górach po śniegu Starowidz- Kapliczka na końcu gminy- Niwka.

Wyjazd typu spacer na rowerze, wolna wspinaczka po śniegu i błocie na Starowidz ( 537 mnpm). O dziwo da się jechać i tylko w kilku miejscach zabuksowałem. Najgorzej jest przed wierchami- lepkie błoto nabiło sie do opon i ciężko było nawet prowadzić, nie obyło sie bez zeskrobywania błota patykiem.

Za polaną spotkałem tubylca z którym trochę pogadałem. ( Rozmawiałem z nim już kilkanaście razy ale nigdy mnie nie pamięta i a każdym razem poznaje mnie od początku ) Ponarzekał na Polskę i bulwersował się że musiał zapłacić podatek od kupna traktora, choć potem zmienił zdanie i nawet się do unii przekonał ;p. Twierdzi też że był w latach '70 w Libii gdzie dostał sie na przymusowe roboty za wypadek samochodowy. Pewnie jeszcze do tego wrócimy;)

p.s. wykres z trasa z Google Earth wykonane programem SportTracks 2.0 Gps: Garmin Forerunner 305

Rower: Dane wycieczki: 9.36 km (8.00 km teren), czas: 00:40 h, avg:14.04 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(5)

K o m e n t a r z e
Tak też zrobiłem ;p wysechł od razu olej i do piwnicy na następne 2 tygodnie;/
bardakon
- 21:37 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj
ale żes upaćkał :D. ja po czymś takim jadę na myjnię samochodową i traktuje go z węża :D
mefistofeles
- 18:38 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj
600zł z przesyłką z USA. Niby dużo i dla samych wizualizacji nie ma sensu. (Ja go używam do pomiaru dystansu i jako pulsometr przy bieganiu) ale to i tak mało w porównaniu z polską ceną 1099zł ;p
bardakon
- 22:17 środa, 26 marca 2008 | linkuj
taki mały ,a tyle potrafi no...no...trylko ta cena!!!!
ale kapitalna wizualizacja trasy
pozdro!
sportster
- 20:11 środa, 26 marca 2008 | linkuj
Super, tylko taka "zabaweczka" trochę kosztuje.
LinuxTux
- 19:47 środa, 26 marca 2008 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwowa