bardakonblog rowerowy

Wtorek, 29 lipca 2008 | dodano: 23.06.2008Kategoria Mazury 2008
PODSUMOWANIE:

Termin: 15 VII - 29 VII 2008
Dystans przejechany 780km a planowałem :minimum 535km (ale pewnie dojdzie do 600): :)

WSTĘP:
Tegoroczna wyprawa była kontynuacją zeszłorocznej, kiedy to przejechaliśmy polskie wybrzeże Bałtyku od Świnoujścia do Helu przejeżdżając 561km. Relacja znajduje się Tutaj

Spis Treści [PRZEGLĄDAJ TYLKO ZA POMOCĄ TYCH LINKÓW BY UKŁAD BYŁ CHRONOLOGICZNY!]:
- Dzień 1 - Władysławowo - Gdańsk [74km]
- Dzień 2 - Gdańsk - Kąty Rybackie [70km]
-Dzień 3 - Kąty Rybackie- Piaski- Krynica Morska [46km]
-Dzień 4 - Frombork - Pieniężno [54km]
-Dzień 5 - Day Off [0km]
-Dzień 6 - Pieniężno - Gierłoż [118km]
-Dzień 7 - Gierłoż- Bogaczewo [36km]
-Dzień 8 - Bogaczego - Ruciane- Jeglin [97,54km]
-Dzień 9 - Jeglin - Ełk [89km]
-Dzień 10 - Ełk - Augustów [84km]
-Dzień 11 - Augustów - Wigry [58km]
-Dzień 12 - Wigry - Mała Huta [43km]
-Dzień 12 - Mała Huta - Suwałki [12km]

Mapa:

Ciekawe linki:
Polska - Chorwacja- Polska. To powtórzymy;)
Chorwacja z dojazdem pociągiem
Czyli jak zarobić żeby się nie narobić a dużo objechać;)
Wyprawa naddunajska
No a to już obowiązkowo trzeba zrealizować. Chiny koleją transsyberyjską Rower: Dane wycieczki: 21.00 km (2.00 km teren), czas: 01:00 h, avg:21.00 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(5)

K o m e n t a r z e
Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale za Fromborkiem po przejechaniu mostu na rzece Baudzie polecam skręcić w lewo. Wyjedziesz na wał Zalewu Wiślanego, którym przez Różaniec dotrzesz do Pasłęki - tylko 500 metrów od granicy z Rosją. Stamtąd asfaltem do Braniewa.
W Pieniężnie polecam nocleg w klasztorze u ojców Werbitów. Było tanio 2 lata temu + tanie i świetne posiłki (duże porcje). Tuż obok rezerwat "Dolina rzeki Wałszy" - warto się przespacerować zanim ruszysz dalej.
Yacek
- 13:55 wtorek, 15 lipca 2008 | linkuj
Nie ma problemu. Ja mam już niedobre doświadczenia z poligonami nad morzem. Nie rozumiem zupełnie dlaczego nie zaznaczają ich na mapie skoro i tak kto ma wiedzieć gdzie są to wie, a tacy turyści jak Ja muszą zawracać po 10km drogi bo nagle pojawia sie szlaban.
bardakon
- 10:33 poniedziałek, 7 lipca 2008 | linkuj
Przedwczesny alarm. Dzisiaj wybierając sobie trasę do jazdy przeglądałem mapę papierową. Droga, którą będziece jechać prowadzi ze wsi Wierzbiny, przez Bemowo Piskie do Drygał (to ten odcinek na SE). Jest to asfaltówka przecianająca poligon, ale oczywiście ogólno dostępna. Z ciekawostek, na pierwszym jej odcinku są przejazdy dla czołgów, brukowane aby nie niszczyć asfaltu. Przepraszam za zamieszanie, ale w małej skali mapy Googla nie mogłem dokładnie zobaczyć co i jak.
RoboD
- 14:38 czwartek, 3 lipca 2008 | linkuj
Sam tego nie wymyśliłem;) Te dwie trasy odbijające na południe są opisane w Przewodniku Pascala: "Warmia- Mazury- Suwalszczyzna na rowerze" 2006r. Ale skoro tak mówisz to może ten odcinek przejedziemy na prost i więcej czasu będzie na Suwałki. Zobaczymy jak wyjdzie z czasem i pogodą.
dzięki za uwagę.
p.s.
Wolę techniczne komentarze niż spam mający kierować na obcego bloga.
bardakon
- 09:28 czwartek, 3 lipca 2008 | linkuj
Tak technicznie... o ile dobrze z mapki wyczytałem, to na odcinku Orzysz - Ełk, kierujecie się południowy wschód. To droga prowadząca przez dość aktywny poligon wojskowy.
RoboD
- 23:49 środa, 2 lipca 2008 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emkre