bardakonblog rowerowy

Wtorek, 17 lipca 2007 | dodano: 17.07.2007Kategoria Z Zembrzyc
Zembrzyce- Budzów- Zachełmna- Mysia- Chełm- Leśniczówka- Marcówka

Max 67,7km/h

Slicki już założone, sakwy i bagażnik przymierzone wkrótce wyprawa Świnoujście- Gdańsk i a może dalej. Rower: Dane wycieczki: 23.00 km (6.00 km teren), czas: 01:26 h, avg:16.05 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h

Upał. Sucha Rant- Zembrzyce

Poniedziałek, 16 lipca 2007 | dodano: 16.07.2007
Upał. Sucha Rant- Zembrzyce przez Garce. W tej temp do Wadowic bym nie dojechał... Rower: Dane wycieczki: 12.00 km (3.00 km teren), czas: 00:45 h, avg:16.00 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h

Bikemaraton Zawoja
Pierwszy

Sobota, 14 lipca 2007 | dodano: 14.07.2007
Pierwszy maraton w życiu, wrażenia bardzo pozytywne.
Dystans MEGA 41.46km (oficjalnie 39)
Czas 3:08:44,14
Miejsce 224 na 488.
Strata do pierwszego: 1:10:12
Ostatni przyjechał 2:20h po mnie :)
wyniki: http://bikemaraton.com.pl/public/zawoja/mega.pdf

Początkowo zastanawiałem się co ja tam robię, Rowery warte trzy razy tyle co mój, wszyscy poza kilkoma osobami w obcisłych spodenkach i koszulkach załadowanych reklamami. Wczoraj chciałem być gdzieś na początku trzeciej ćwiartki startujących, dziś rano chciałem nie być ostatni;)

Start, początek asfaltem, starałem się trzymać stałą prędkość, wyprzedzam.
Zakręt w prawo na Wełczę lekki podjazd za kilkaset za metrów znów będzie zakręt w prawo i stromsza górka ale ciągle z tych łatwiejszych. Skręcam a tu wszyscy schodzą z rowerów i prowadzą, nawet się kolejka zrobiła .
Jakoś się to rozładowało jedziemy dalej już z 10 osób odpoczywa na poboczu. Wdrapaliśmy się do osiedla i porządny zjazd. Potem wjazd na przysłop ubitą drogą. Za bufetem zaczęła się jazda:) Błociaro i stromizna, nie widziałem takiego który by wjechał. Z Kolędówki na rozjazd tras prowadzi pofałdowana leśna droga. Zjazd na Mega/Giga na Stryszawę- masakra. Współczuję tym z semislickami jak moje Surwiwale się zapchały;) Błoto miejscami zatapiało oponę z obręczą. Potem w takich warunkach trasa zrobiła się bardzo stroma, zjazd z rękami na hamulcach i asekuracją nogą.
Dalej kilka kilometrów w dół leśną drogą, i bardzoo długi podjazd na Wsiórz. Wydawałoby się że po takim wjeździe będzie zjazd a tu nici, coraz gorzej. Od teraz błoto zostawiliśmy dopiero na Jałowcu. Dużo prowadzenia ale i tak ciągle wyprzedzałem kolejne osoby, Startowałem jako jeden z ostatnich więc wyprzedziłem ich ponad 250 (ale nie wiem nawet kiedy).
W bufecie 2x Gato i banan, a już po drodze 2 musli.
Z Jałowca został już tylko jeden podjazd i już ciągle w dół. Hamulców nie nadużywałem i znów wyprzedzałem. Nikt nie chciał podjąć jakiejś walki nawet przed metą na ostatniej ścieżce wyprzedziłem jeszcze 2 osoby i meta.

Poczekaliśmy na losowanie i wygrałem pomarańcza z batonami i smycz:)
Powrót szosą do Zembrzyc kolejne 27km- średnia 27km/h.

Rower: Dane wycieczki: 68.86 km (35.00 km teren), czas: 04:03 h, avg:17.00 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(5)

Objazd po wiosce po przesmarowaniu

Piątek, 13 lipca 2007 | dodano: 13.07.2007
Objazd po wiosce po przesmarowaniu roweru. Jutro Maraton Zawoja a tu za oknem leje... Będzie brudno! Rower: Dane wycieczki: 5.00 km (0.50 km teren), czas: 00:15 h, avg:20.00 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h

Leskowiec 922mnpm Potrójna

Środa, 11 lipca 2007 | dodano: 11.07.2007Kategoria Z Zembrzyc, Z Foto
Leskowiec 922mnpm Potrójna 847mnpm
Z Zembrzyc do Śleszowic asfaltem, wjazd na czarny szlak. Czarnym do końca aż do połączenia niebieskim. Niebieskim aż do schroniska. Niebieskim szlakiem jechałem tylko raz około 2 lata temu i zapamiętałem go jako bardzo trudny, dziś zszedłem z roweru może 2-3 razy i prowadziłem przez najcięższe odcinki w sumie 50m więc podjazd bardzo udany:) Odpocząłem koło schroniska.

Czerwonym szlakiem wyjechałem na Leskowiec i dalej nim w dół przez Przeł. Beskidek, Potrójną i Na Beskidzie (863mnpm) do pierwszego skrzyżowania z zielonym. Do tego momentu szlak to bardzo przyjemny, choć mokry zjazd, leśną drogą. Zielony to już tylko ścieżka wśród traw (polana Suwory) i świerków po której się jedzie równie przyjemnie. Od połowy szlaku trasa niestety zmienia się w bardzo trudny techniczny zjazd na szczęście już uwidaczniają się ścieżki obok drogi i można popuścić hamulców:)

W Krzeszowie dojechałem do Kościoła i zacząłem wspinaczkę asfaltem to końca osiedla i nagle awaria, zerwałem łańcuch:/ Do domu 15km asfaltem i ok 10 przez góry więc łacuch schowałem do plecaka i idziemy na górę:) W międzyczasie zamówiłem skuwacz u Gacka (pozdro dla chyba jedynego stałego czytelnika:p) Po osiągnięciu szczytu poszło gładko dużo zjazdu więc nie traciłem czasu. Szedłem 50minut. W dole Zembrzyce:

Rower: Dane wycieczki: 38.32 km (28.00 km teren), czas: 03:29 h, avg:11.00 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h

Test trasy Maratonu w Zawoi

Niedziela, 8 lipca 2007 | dodano: 08.07.2007Kategoria Z Zembrzyc
Wyjazd składał się z 3 części. Dojazd do Zawoi głównymi drogami (27,25km 1:22h)
Spokojne objechanie trasy maratonu (36km)
Dojazd do domu ale końcówka Garcami (Do tego czasu mieliśmy srednią 27km/h przez 22km)
Nie lada wyzwaniem jest odczytanie trasy maratonu z mapy zamieszczonej na stronie, ale jakoś się z tym uporałm, Gorzej w terenie... zamiast na przysłop dojechaliśmy na Kiczorę i ucięliśmy podobno najgorszy podjazd na trasie i przy okazji 3km ale to jedyna pomyłka:) Reszta poszła jak się patrzy. Miło zaskoczył mnie początek- jazda wąwozem zamkniętym od góry drzewami, podobnie jak podjazd ze Stryszawy na Wsiórz. Najgorszy to odcinek to niebieski szlak w kierunki Jałowca (1111mnpm) i zjazd z Klekocin na Zwoję- luźne bardzo zdradliwe kamienie na zakrętach.

"Mapa" jest na z http://bikemaraton.com.pl/imprezy/eid/21/sub/trasa

Rower: Dane wycieczki: 89.55 km (30.00 km teren), czas: 05:55 h, avg:15.14 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h

Zembrzyce- Budzów- Zachełmna-

Sobota, 7 lipca 2007 | dodano: 07.07.2007
Zembrzyce- Budzów- Zachełmna- Przełęcz mysia- Chełm- droga za szlabanem- Leśniczówka- Marcówka- Zembrzyce Rower: Dane wycieczki: 23.34 km (12.00 km teren), czas: 01:25 h, avg:16.48 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h

Znów zbiorczo, co się ze

Czwartek, 5 lipca 2007 | dodano: 05.07.2007
Znów zbiorczo, co się ze mną dzieje;) Rower: Dane wycieczki: 21.34 km (11.00 km teren), czas: 01:45 h, avg:12.19 km/h, przewyższenia: m, prędkość maks: 0.00 km/h